Ajans Başvuru ve Kayıt

Ajans başvuru ve kayıt

ajans başvuru kayıt

ajans başvuru kayıt

 Misyonumuz :

Sektörün önde gelen ajanslarından biri olarak AjansClub iş etiğine, verimliliğe, katılımcılığa, saygıya, toplumsal faydaya, sektörün çalışabilir ilkeli zeminine, öncelikle iş ortaklarına ve çalışanlarına kazandırmaya belirgin bir biçimde önem verip, her bir kalem için sektör öncüsü olup onları yukarı taşıma çabasındadır.

Sektörün önde gelen ajanslarından biri olarak AjansClub bazı temel unsurları sektörde öncü olarak yerine getirmeyi kendisine her zaman görev bilmiştir. Yeşilçamın devamı gibi bir nitelik de taşıyan sektör bazı açılardan çok genç, bazı unsurlarıyla oldukça tecrübeli denilebilir. Bu noktada iş etiğine uygun çalışmalar yapmak ve yapılmasına önayak olmak, sektörün büyümesine ve gelişimine katkıda bulunmak bizim için vazgeçilmezdir.

4 comments on “Ajans Başvuru ve Kayıt

  1. ajansınızda çalışmak istiyorum daha önce başvurumu yapmıştım zaten tip olarak müsait olduğumu düşünüyorum.ilginize teşekhürler

  2. Merhabalar ben Tuncay JILTA Kosova’nin Prizren sehrinde yasiyorum.Benim oyunculuk yeteneklerim var ve bunu iyi degerlendirmek istiyorum.Lutfen yardimci olun.. Benide ajansiniza kabul edin.Sinema ve Dizi projelerinde bende oyuncu olarak yer almak istiyorum.Yardimci olursaniz cok cok sevinirim..Sizden cevap bekliyor olucam..

    Saygilarimla,

Bir Cevap Yazın

